Windows XP Aktiválása

2014.05.16. 20:00

  1. Kattints a Start-ra, és nyomd meg a futtatást.
  2. Írd be, hogy “regedit”, majd kattints az OK-ra
  3. Navigálj el ide: “HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWPAEvents”, és a jobb oldalon keresd meg az “OOBETimer” bejegyzést, és kattints rá kétszer.
  4. Töröld ki az összes értéket, majd írd be a következőt:”FF D5 71 D6 8B 6A 8D 6F D5 33 93 FD
  5. Okézd le
    A bal oldali panelen kattints jobb gombbal a WPAEvents-re, majd az Engedélyekre, válaszd ki a “SYSTEM” opciót, majd “Teljes hozzáférés megtagadása”-t
  6. Okézd le, majd indítsd újra a gépet. Ha mindent jól csináltál, a Windowsod aktiválva van.

A bejegyzés trackback címe:

https://windowsaktivalas.blog.hu/api/trackback/id/tr416173758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor69 2017.02.25. 16:16:23

Nekem sikerült , köszi szépen . Az egyik régi gépemre Sp3-as XP-t tettem vissza , és így tudtam frissítéseket kapni rá . Üdv : Gábor

Who111 2020.10.18. 14:19:42

Nekem is sikerült! Eredeti, géppel szállított termékkulcsom van, de már nem találja az aktivációs szervert a neten, ezért kellett ez a megoldás.

Zsongor Bartók 2021.03.02. 16:56:13

Nekem is sikürelt,pár hónapig működött is,de utána egyszerűen mikor be akartam jelentkezni,csakúgy ki írta,hogy hét napon belül aktiválnom kell a Windows XP-t.Egyébként Windows XP Home Edition SP3 operációs rendszerem van. De mégse működik.Mi lehet a hiba?
süti beállítások módosítása